Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ71/ΠΕ61...ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΥΡΙΟ Η Υ.Α. ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ

Ο Υπουργός Παιδείας σήμερα στην Βουλή σημείωσε σχετικά με τους 
αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ71.
“Αυτή τη φορά θα αρχίσουμε να μην προτάσσονται, αλλά να 
μοριοδοτούνται επιπλέον
Το να προτάσσονται τα συγκεκριμένα άτομα ήταν κάτι άδικο,
γιατί υπήρχαν άλλα άτομα τα οποία είχαν πάρει πτυχίο σε παραπλήσιο 
κλάδο, παραδείγματος χάρη στα παιδαγωγικά, είχαν κάνει διδακτορικά κ.λπ. 
και πολλές φορές βρίσκονταν κάτω από την κατάταξη όπου προτάσσονταν
 οι απόφοιτοι των δύο αυτών τμημάτων. 
Για λόγους ισονομίας, λοιπόν –και θα ήθελα να προσεχθεί αυτό- έχει 
αλλάξει αυτό το καθεστώς”.
“Εδώ, λοιπόν, είχαμε τον παραλογισμό συνάδελφοι οι οποίοι είχαν
μεταπτυχιακό, διδακτορικό και ενδεχομένως και μια πρακτική άσκηση, να 
είναι κάτω από τους άλλους πτυχιούχους που είχαν πτυχίο Ειδικής Αγωγής. 
Αυτό δεν είναι δίκαιο. Γι’ αυτό είπαμε να μοριοδοτούνται όλοι και οι συνάδελφοι 
αυτοί να έχουν μια έξτρα μοριοδότηση. Επειδή δε οι αριθμοί είναι τέτοιοι 
που δεν θα μείνει και κανείς έξω, θα ήθελα κατανόηση και για το πρόβλημα 
της ισονομίας αλλά και για το ακαδημαϊκό ζήτημα που κρύβει αυτό το πρόβλημα
 της ισονομίας" τόνισε.

Η υπουργική απόφαση  θα δημοσιευτεί την Πέμπτη για διαβούλευση ώστε
όπως είπε ο Υπουργός Παιδείας να ακολουθήσουν οι προτάσεις και τα 
σχόλια διααφόρων κατηγοριών εκπαιδευτικών".


ΣΧΟΛΙΑ: Αν έχουν μεταφερθεί σωστά τα λόγια του Υπουργού υπάρχουν
οι εξής επισημάνσεις:
1. Ο "παραπλήσιος κλάδος" πώς ορίζεται; Εμείς λοιπόν καταλαβαίνουμε
ότι ΠΕ03 & ΠΕ04 είναι προφανώς παραπλήσιοι κλάδοι. 
Επομένως κάθε ΠΕ03 με μεταπτυχιακά στη φυσική, τη χημεία, 
τη βιολογία, τη γεωλογία κλπ και αντιστρόφως κάθε ΠΕΟ4 με μεταπτυχιακά 
στα μαθηματικά να υποβάλλει αίτημα για κατάταξη σε όλους αυτούς
τους πίνακες. Το ίδιο για τους ΠΕ10 με τους ΠΕ02 κλπ κλπ κλπ. 
Και επειδή μακριά από μας το ότι ο Δ/ντής ΕΑΕ ή άλλος του Υπουργείου 
λειτουργεί συντεχνιακά και έχοντας υπόψη ότι όποιος είναι ικανός για το 
μείζον είναι και για το έλασσον, γιατί δεν βάζει τους ΠΕ71 
και ΠΕ61 και στη γενική εκπαίδευση? Δεν νομίζουμε ότι οι ΠΕ70 και 
ΠΕ60  με μεταπτυχιακά στην ΕΑΕ θα έχουν πρόβλημα με αυτό, δεν είναι έτσι? 
Δεν μπορεί ο ΠΕ71 να είναι ικανός να διδάσκει στην παράλληλη ή σε Τ.Ε., 
δομές μέσα στη γενική εκπαίδευση και ανίκανος για να διδάσκει στους 
υπόλοιπους μαθητές του σχολείου!!!
Ιδού λοιπόν η Ρόδος για να αποδειχτεί ότι στη ρύθμιση δεν υποκρύπτεται 
συντεχνιακή αντίληψη!
2. Το ότι "κανείς δεν θα μείνει έξω" δεν είναι αληθές και το καταλαβαίνει ο
καθένας.
 Άλλωστε αν κάποιος δει και τα φετινά στοιχεία θα δει πόσοι έμειναν έξω. 
Και θυμίζουμε στον συμπαθή Υπουργό ότι έρχονται και νέοι απόφοιτοι κάθε
χρόνο. Ποιόν άραγε χρονικό ορίζοντα αφορά η δήλωσή του?
3. Για να τελειώνουμε, γιατί στα πλαίσια των ενοποιήσεων των ειδικοτήτων,
δεν προχωρά στην  απόδοση ενός κωδικού για όλους π.χ. ΠΕ70, 
παρά διατηρεί το διαχωρισμό σε ΠΕ71 και ΠΕ70?  
Ποιούς εξυπηρετεί αυτό?
4. Εντυπωσιάζει η παγκόσμια πρωτοτυπία ο νόμος να μην βγαίνει
σε διαβούλευση αλλά να βγαίνει σε διαβούλευση η υπουργική 
απόφαση!!!! Θυμούνται κάποιοι που φώναζαν ότι ο νόμος ΕΑΕ βγήκε 
σε διαβούλευση μόνο για ένα μήνα??????
5. Και για να μιλήσουμε ακαδημαϊκά όπως γνωρίζει ο κ.Υπουργός:
Υπάρχει στο Υπουργείο κάποια αξιολόγηση που αποδεικνύει ότι οι ΠΕ70
με μεταπτυχιακά ή διδακτορικά στην ΕΑΕ,
είναι διδακτικά ισότιμοι με τους ΠΕ71 και επίσης ότι οι ΠΕ71 δεν είναι
ικανοί για την γενική εκπ/ση ή ακολουθούναι αυθαίρετες και προσωπικές 
κρίσεις και πειραματίζονται πάνω στους μαθητές αμεα?
 Έχουμε πρόσφατα ξαναδεί ή μάλλον ξανακούσει κάτι παρόμοιο, όταν 
αποφασίστηκε ότι τα ΠΕΚ δεν είναι ικανά να κάνουν τις επιμορφώσεις 
στην ΕΑΕ και πρέπει να τις πάρει το ευαγές ίδρυμα (ΙΕΠ) -  και το αστείο της 
υπόθεσης είναι ότι χρησιμοποιείται το ίδιο ανθρώπινο δυναμικό επιμορφωτών!