ΤΣΙΠΡΑΣ (σελ. 20-21 πρακτικών Βουλής):
"Το 1/3, όμως, ήταν συνέντευξη, χωρίς προδιαγραφές, χωρίς δέσμευση των
υπηρεσιακών παραγόντων για το τι θα ρωτήσουν, χωρίς διαφάνεια, χωρίς τίποτα,
κανέναν έλεγχο. Απλά και καθαρά ήταν ένα μέσο του κράτους να επιλέγει αυτούς
που θέλει, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν".
Άραγε άρχισε τα ίδια με τους προηγούμενους ή απλά έχει παραπληροφορηθεί από το περιβάλλον του; ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΑΠΟ ΤΟ 2011 ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ, ΕΙΧΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ, ΥΠΗΡΧΕ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΦΟΥ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΙΑΛΕΓΑΝ ΚΛΕΙΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ 200ΡΙΑ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩΝΤΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΥΧΑΙΝΕ! ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ! ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΔΙΝΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΙΧΤΗΚΑΝ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗΣ, ΠΗΓΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ!
Το πιό εντυπωσιακό όμως από τη Βουλή ήταν ότι ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ!! Άρα ουδείς γνωρίζει ή ενδιαφέρεται για το τι γίνεται τελικά! Μάλλον έχουν σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθούν! Απλά ζουν σε άλλο κόσμο φαίνεται.....
Τέλος, ακόμη δεν έχει απαντήσει κανείς ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ. Επίσης με ποιά κριτήρια θα κληθούν να ψηφίσουν οι Δ/ντές προκειμένου να εκλέξουν Διευθυντή Εκπαίδευσης; Και πώς θα κριθεί κάποιος που έρχεται άγνωστος μεταξύ αγνώστων ως υποψήφιος για θέση στελέχους εκπαίδευσης; Μήπως θα βοηθήσουν οι τοπικοί συνδικαλιστές να διευκολύνουν τη διαδικασία; Kαι αλήθεια τελικά οι ρόλοι αλλάζουν και θα έχουμε αιρετούς Δ/ντές κλπ στελέχη; Και τότε οι άλλοι αιρετοί τι ρόλο θα έχουν; Υπάρχει επικάλυψη ρόλων; Γιατί τέτοια βιασύνη την ίδια στιγμή που δίνεται παράταση στους Σχολικούς Συμβούλους; Και γιατί εγκλωβίζονται οι Σύμβουλοι χωρίς να ξέρουν τι τους περιμένει; Πώς ένας σύμβουλος θα βάλει υποψήφιος αν ήταν 2 θητείες σύμβουλος κι επομένως περιορίζονται οι επιλογές του; Kαι έχει δικαίωμα να μετάσχει των διαδικασιών ή πρέπει να παραιτηθεί πρώτα;
Τέλος, ακόμη δεν έχει απαντήσει κανείς ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ. Επίσης με ποιά κριτήρια θα κληθούν να ψηφίσουν οι Δ/ντές προκειμένου να εκλέξουν Διευθυντή Εκπαίδευσης; Και πώς θα κριθεί κάποιος που έρχεται άγνωστος μεταξύ αγνώστων ως υποψήφιος για θέση στελέχους εκπαίδευσης; Μήπως θα βοηθήσουν οι τοπικοί συνδικαλιστές να διευκολύνουν τη διαδικασία; Kαι αλήθεια τελικά οι ρόλοι αλλάζουν και θα έχουμε αιρετούς Δ/ντές κλπ στελέχη; Και τότε οι άλλοι αιρετοί τι ρόλο θα έχουν; Υπάρχει επικάλυψη ρόλων; Γιατί τέτοια βιασύνη την ίδια στιγμή που δίνεται παράταση στους Σχολικούς Συμβούλους; Και γιατί εγκλωβίζονται οι Σύμβουλοι χωρίς να ξέρουν τι τους περιμένει; Πώς ένας σύμβουλος θα βάλει υποψήφιος αν ήταν 2 θητείες σύμβουλος κι επομένως περιορίζονται οι επιλογές του; Kαι έχει δικαίωμα να μετάσχει των διαδικασιών ή πρέπει να παραιτηθεί πρώτα;
ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ κ.ΤΣΙΠΡΑ: ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΤΕΙ? ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ? ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ" ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ!