Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ - ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΣΤΗΝ Ε.Α.Ε. - ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ - ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΥΠΟΨ. ΔΝΤΩΝ ΣΧΟΛ. ΜΟΝΑΔΩΝ - ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ Ε.Ε.Π., Ε.Β.Π. - ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ κ.α.


ΣΧΟΛΙΟ: Επειδή διακινείται κατά τους τελευταίους μήνες και για συγκεκριμένα θέματα η έκφραση "αδιαβάθμητος, -η, -ο" ας κατανοήσουν κάποιοι ότι, το ΕΕΠ δεν είναι κατά κανέναν τρόπο αδιαβάθμητο προσωπικό. Εξαίρεση αποτελεί ίσως το ΕΕΠ που υπηρετεί οργανικά στα ΚΕΔΔΥ όπου μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι ανήκει και στις 2 βαθμίδες εκπαίδευσης. Για τα μέλη του ΕΕΠ που ανήκουν οργανικά στα ΚΕΔΔΥ θα ήταν λογικό και κατ' αντιστοιχία με τους δασκάλους που υπηρετούν οργανικά στα ΕΕΕΕΚ, να μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις για στελέχη και στις 2 βαθμίδες εκπαίδευσης του ΚΕΔΔΥ όπου υπηρετούν.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΤΟ ΕΕΠ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ και με δεδομένο ότι τα μέλη του ΕΕΠ είναι εκπαιδευτικοί, έχει εφαρμογή η διάταξη που ορίζει ότι μπορεί κάθε εκπαιδευτικός να υποβάλλει στη Δ/νση στην οποία υπηρετεί ή σε εκείνη στην οποία ανήκει οργανικά.
Εδώ με δεδομένα αυτά που ακούμε  (βλ. χτεσινά σχόλια) και εφόσον φυσικά επιβεβαιωθούν, θα έχουμε φωτογραφική (;) διάταξη, σε δύο σημεία μάλιστα (και μέσω διευκρινιστικής):
1. Δυνατότητα υποβολής αίτησης ΚΑΙ στην πρωτοβάθμια ΚΑΙ στη δευτεροβάθμια και
2. Δυνατότητα να μοριοδοτηθεί στις κρίσεις στελεχών προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα - ν.3699/08 - (ίσως στον δημόσιο σε κάποιον/ους να μην επαρκεί γι αυτό και τέτοιο ενδιαφέρον). Αλήθεια μπορεί και κάποιο μέλος του διδακτικού προσωπικού π.χ. ΠΕ02 να προσμετρήσει προϋπηρεσία που έχει αναγνωρίσει και η οποία ήταν σε φροντιστήριο (πριν το διορισμό φυσικά) και να μοριοδοτηθεί στις κρίσεις στελεχών;;;;; 

Το φαινόμενο μοιάζει να βρίσκεται στην ίδια αλυσίδα με τον εντελώς συμπτωματικό φωτογραφικό (;) αποκλεισμό της νυν Δ/ντριας του ΕΕΕΕΚ Ν.Ηρακλείου Αττικής από τις κρίσεις στελεχών, αφού εξαιρέθηκε  από το νόμο η ειδικότητά της (ΤΕ01) κάτι που γίνεται για πρώτη φορά για τα ΕΕΕΕΚ (στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται ότι πρέπει όπως και στην λοιπή επαγγελματική εκπαίδευση να είναι μόνον πανεπιστημιακής εκπαίδευσης "ξεχνώντας" ότι τα ΕΕΕΕΚ αρχικά είναι στη γυμνασιακή βαθμίδα και όχι στη λυκειακή, υπηρετούν σε αυτά και δάσκαλοι -επομένως με το σκεπτικό τους θα έπρεπε να φύγουν;;;; - και επίσης ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΕ ΟΤΙ μπορεί κάποιοι εκ των δασκάλων να μην έχουν πανεπιστημιακό πτυχίο επειδή ίσως η στόχευση ήταν άλλη).  Για όσους γνωρίζουν την ιστορία, είχε γίνει προσπάθεια να ξανασυμβεί αυτό το 2011 (με διευκρινιστική τότε) αλλά μετά από δικαστική προσφυγή αυτό κατέπεσε! Το ερώτημα που αναδύεται εδώ είναι με ποιόν τρόπο συνδέονται πρόσωπα του 2011 με τα σημερινά και αυτό καλό θα είναι να απασχολήσει την σημερινή πολιτική ηγεσία.

Επειδή εδώ υπάρχουν ζητήματα όχι μόνον ηθικά θα δοθεί η έκταση που τους αρμόζει και εκεί όπου πρέπει.΄και φυσικά για την πρώτη παράγραφο, θα διερευνηθεί ποιός ή ποιοί θα είναι οι ωφελούμενοι (κατά την έκφραση που ξέρουμε από τον ΟΑΕΔ) και πώς ήταν σε θέση να γνωρίζει/ουν ώστε να υποβάλλει/ουν σε 2 Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αίτηση υποψηφιότητας ή σε Δ/νση εκπ/σης στην οποία ούτε υπηρετούν αλλά ούτε και ανήκουν οργνανικά.
ΑΥΤΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ.
Επιπλέον θα είναι ενδιαφέρον να γίνει γνωστό για ποιόν λόγο δεν ενημέρωσε/αν τα υπόλοιπα μέλη του ΕΕΠ ώστε να πράξουν το ίδιο - αυτό φυσικά στην περίπτωση που συνυπάρχει και επιπλέον θεσμικός ρόλος. 

Αναφορικά με τα ΕΕΕΕΚ για τα οποία επίσης διακινείται η έκφραση "αδιαβάθμητα", λες και δεν καταλαβαίνουν όλοι την πραγματική πηγή της έκφρασης, ας διαβάσουν τους νόμους και ας μην ετοιμάζονται να αιφνιδιάσουν μέσα στο καλοκαίρι διότι θα έχουν τέτοιες αντιδράσεις που δεν μπορούν καν να τις φανταστούν. ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2015 ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ (ΜΗΤΗΡ ΜΑΘΗΣΕΩΣ ΓΑΡ).  

Σχετικά με τις οργανικές θέσεις των ΕΕΕΕΚ πράγματι τα πράγματα είναι έτσι. Μόνον που δεν έγιναν τα πράγματα από μόνα τους (ποτέ τα χαρτιά δεν γράφονται από μόνα τους) αλλά φαίνεται πώς υπήρξε η κατάλληλη "φροντίδα;" γι αυτό, με αποτέλεσμα τα σχολεία αυτά να μείνουν χωρίς οργανική στελέχωση 12 τουλάχιστον χρόνια και εντελώς συμπτωματικά να έχουμε το φαινόμενο των προσλήψεων μέσω ΕΣΠΑ που ήρθαν να καλύψουν το "κενό" αυτό (βοήθησε και η κρίση ως δικαιολογία και λέμε δικαιολογία διότι οι οργανικές είχαν συσταθεί από αρχές δεκαετίας του 2000)!

Τέλος και για περαιτέρω προβληματισμό: πότε έκλεισαν τα διδασκαλεία;;;; και τι συνέβη αμέσως μετά;;;; πότε "έκλεισαν" τα σεμινάρια;;;; και τι συνέβη μετά;;;;;  πότε επίσης περιορίστηκαν - μέσω των κριτηρίων συνάφειας - τα μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως;;;; και τι συνέβη αμέσως μετά;;;;; πώς εξηγείται η επαναφορά της πενταετίας στα προσόντα ΕΑΕ κάτι που υπήρχε στους προ του 2004 νόμους και πώς εξηγείται από τη μία μεριά να υψώνεται τόσο ψηλά ο πήχυς ενώ από την άλλη να ανοιγει ο δρόμος στους μη έχοντες κανένα τυπικό προσόν μονίμους;;;;; (!!!!) κλπ κλπ κλπ (αυτές είναι λίγες ερωτήσεις προς διερεύνηση και επεξεργασία).

Εν αναμονή λοιπόν της διευκρινιστικής και φυσικά των πινάκων .....