Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018


ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ: Από την ομιλία του κ.Υπουργού (με πλαγιαστά):
"Από τις 24 Οκτωβρίου του ’17 το ξέρει όλη η κοινωνία ότι συζητιέται, έγινε ειδική ημερίδα με την ΔΟΕ, τη ΟΛΜΕ, με την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων και συμμετέχουν πολλά στελέχη των κομμάτων σας σε αυτά, καθώς δεν είναι κεκλεισμένων των θυρών. " 
ΜΙΚΡΗ Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΝ - ΕΣΤΩ ΑΠΟ ΤΟΤΕ - ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ (ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 50 ΑΡΘΡΑ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΑ!)

"Να μην λέμε ότι δεν συζητήθηκε. Ανέβηκε σε μία ανεπίσημη διαβούλευση, δημόσια όμως, στο Υπουργείο Παιδείας. "
ΠΡΑΓΜΑΤΙ! ΚΑΙ Ο κ.ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ) ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.  ΣΤΗΝ "ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ" ΟΥΔΕΙΣ ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!!!! 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΒΛ. ΤΟ ΕΞΗΣ:
https://www.esos.gr/arthra/53678/se-dimosia-diavoyleysi-shedio-gia-tis-domes-ypostirixis-ekpaideytikoy-ergoy
(Σ.Σ. ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ !!)

"Θέλω να σας πω ότι θέλει μία προσοχή ώστε να προστατεύσουμε και κάποιες διαδικασίες. Το να λέμε τώρα ότι αυτό το πράγμα δεν συζητήθηκε επαρκώς, πραγματικά νομίζω ότι δεν είναι σωστό. Εγώ τη Δευτέρα το βράδυ είπα σε όλη την Επιτροπή ότι την Τρίτη που ήρθαν οι Φορείς, δηλαδή χθες, θα μείνω στη Βουλή όσο χρειαστεί για να συζητήσω με τον καθένα όποια θέματα θέλει να βάλει. Κανείς δεν ήρθε. Κανείς. Ελπίζω να μην γίνεται αυτό γιατί οι προσωπικές μας συζητήσεις δεν θα ήταν μαγνητοφωνημένες. Αν ενδιαφερόμαστε, τότε πεδίον δόξης λαμπρό γιατί είπα να μείνω όσο χρειαστεί. Εκ των πραγμάτων αποδεικνύονται κάποια πράγματα. Ήρθε κανένας χθες; Απ’ όλους όσους φωνάζετε ότι δεν σας δίνουμε σημασία και ότι δεν σας ακούμε δεν ήρθε κανένας. Δεν είπα ότι δεν συμμετέχετε. Είπα ότι αφού υπάρχει μια τέτοια… αγανάκτηση και λέτε ότι δεν γίνεται διάλογος, εγώ προσωπικά την Τρίτη θα μείνω με όλο το επιτελείο, όσο χρειαστεί μετά την ολοκλήρωση της Επιτροπής για να συζητήσουμε. Και δεν ήρθε κανένας. Μην θεωρούμε ότι όλα τα κακά τα κάνουμε εμείς και ότι όλα τα καλά γίνονται από την αντιπολίτευση. Υπάρχουν και εγγενείς δυσκολίες στο να μπορείτε κι εσείς  να θέλετε να συνεννοηθούμε."

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΕΡΙ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΘΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ κ.ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΗΤΑΝ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ (Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ). 
ΤΩΡΑ,  ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΠΕ Ή ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕ Ο κ.ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ;;;; ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΕΤΣΙ ΑΦΟΥ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ, ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ;;;;;;;  EN ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΝΤΟΣ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ, ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑ 5 ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΑ "ΣΤΟ ΠΟΔΙ" ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ. 
ΑΣ ΣΚΕΦΤΕΙ Ο κ.ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ: ΑΝΤΙ ΕΝΤΟΣ 5 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ 7, ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ 200+ ΣΕΛΙΔΕΣ (500 ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ), ΝΑ ΕΙΧΕ ΟΡΙΣΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΠΟ 42 ΑΤΟΜΑ (ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ), ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΕΑ (ΕΙΠΕ ΟΤΙ 42 ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΟΤΑΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ 14), ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ (ΠΟΙΑ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, ΤΙ ΣΤΟΧΟ/ΟΥΣ ΘΕΤΕΙ), ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΕΡΕΥΝΕΣ, ΑΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ, ΠΙΛΟΤΙΚΕΣ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΝΤΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΜΙΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑ.  ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 22 ΤΟΥ 1566/85 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕΧΡΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2015, ΑΥΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΛΕΕΙ. (ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΣΕ ΥΠΟΟΜΑΔΕΣ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ).  
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ :  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ, ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΛΠ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ). 
ΑΛΗΘΕΙΑ Ο κ.ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΙΧΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ.  ΛΗΣΜΟΝΗΣΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΑΥΤΗΣ!!!! ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ (ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ) ΑΣ ΕΔΙΝΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕΙ .............
"Εμείς, λοιπόν, δεν θεωρούμε ότι υπάρχουν ισόβιοι, δεν θεωρούμε ότι υπάρχουν αναντικατάστατοι. Γίνεται αυτή η κουβέντα περί κομματικοποίησης. Στην κοινωνία, ευτυχώς, η τεράστια πλειοψηφία δεν είναι κομματικά μέλη. Το έχουμε συνειδητοποιήσει αυτό; Η κοινωνία που μας ακούει, τα ακούει αυτά και θεωρεί ότι το θέμα είναι πόσοι των αριστερών κομμάτων και πόσοι των συντηρητικών κομμάτων θα μπουν σε αυτές τις Δομές. Ξέρετε, υπάρχει και ένας άλλος κόσμος. Υπάρχουν πολίτες αξιολογότατοι που δεν τους ενδιαφέρει ποιο κόμμα ψηφίζουμε και δεν μας ενδιαφέρει ποιο κόμμα ψηφίζουν. Αυτοί οι πολίτες λέμε ότι πρέπει να εμπλακούν. Δεν είναι αμάρτημα να είσαι κομματικό μέλος αλλά και δεν μπορεί να θεωρηθεί αμάρτημα και το να μην είσαι κομματικό μέλος. Και αυτό πρέπει να το χειροκροτήσετε όλοι. Και για πρώτη φορά βάζουμε τέτοιες επιτροπές που θα το διασφαλίσουν. Μην έχουμε λοιπόν αυτά τα… κλάματα περί δήθεν κομματικοποίησης και όποιοι αντιστέκονται επειδή χαλάνε ‘μαγαζάκια’ θα μας βρουν μπροστά τους και να το ξέρουν. Το είπαν πριν οι συνάδελφοι και το λέω κι εγώ. Πάμε από προσωποπαγείς σε συλλογικές διαδικασίες, σε συλλογικούς θεσμούς."
ΙΣΟΒΙΟΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ "ΚΟΦΤΕΣ" ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ. ΔΗΛ. ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ;;;;; Η ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ (ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΗΤΑΝ!!!). ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ. ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ "ΠΟΣΟΙ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΩΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΑΥΤΕΣ" ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΥΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ; ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΔΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ, ΒΕΒΑΙΑ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΙΕΠ;;;;; ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΥΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΝ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΚΔΟΘΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.  ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ, ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΩ ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΑ.
"Στα καλά καθούμενα άρχισε να γίνεται μια συζήτηση αν το ΠΔ 152 προβλέπει απολύσεις ή όχι. Δεν σας κάνει εντύπωση αυτό; Δηλαδή, απολύθηκαν άνθρωποι; Απολύθηκαν. Απολύθηκαν επειδή χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο σε συνδυασμό με τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα κ.λπ., αλλά χρησιμοποιήθηκε το ΠΔ 152 για να απολυθούν; Ναι ή όχι; Γιατί αλλιώς πρέπει να βρούμε κάποιους περίεργους εχθρούς της πατρίδας μας που ήταν μέσα στα σχολεία και έδιωξαν 2.500 εκπαιδευτικούς τους οποίους προσλάβαμε πίσω εμείς. Έγινε αυτό λόγω του ΠΔ 152; Μην αρχίσουμε τα νομικίστικα."
ΓΙΑ ΤΟ Π.Δ. 152 ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΕΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΛΠ ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 2500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ -ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ- ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ 1500, ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΜΕΤΑΤΑΣΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΙΕΚ ΚΑΤΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕ ΕΚΤΟΣ ΙΣΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΚ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ. ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ ΤΩΡΙΝΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ......ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ "ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ" ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ......
"Αξιολόγηση των 20.000 εκπαιδευτικών στελεχών και κατάργηση αμετάκλητη ενός μέτρου που ιστορικά έχει καταγραφεί ως ‘κυνήγι μαγισσών"
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΛΠ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.  ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ, ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.  ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.  ΔΗΛ. ΑΝ ΕΝΑΣ Δ/ΝΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ;;;; ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ;;;; ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ;;;;; ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ;;;;;  ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕ;;;;  TI EXEI ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ;;;;; ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΩΣΤΕ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ  ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ;;;; ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΩ;;;;  ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΝΩΝΥΜΩΣ;;;;; ΑΚΟΜΑ ΠΩΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ;;;;;  ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΟΝ ΑΞΙΟ ΕΝΩ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΙΚΑΝΟ ΣΕ ΕΞΙΣΟΥ ΑΞΙΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ;;;

ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΣ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΦΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ.  
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ, ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΛΛΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ.
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ, ΟΥΔΕΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ, ΩΤΑ ΜΗ ΑΚΟΥΟΝΤΩΝ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟ ΥΠΠΕΘ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ!!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!!!